Volledig scherm
© Foto FPMB / Marvin Doreleijers

Brandweer redt hond bij keukenbrand in Waalwijk

WAALWIJK - De brandweer heeft donderdagochtend een hond gered van een verstikkingsdood aan de Steve Bikostraat in Waalwijk. De brandweer rukte uit voor een woningbrand en trof het dier aan in een huis vol rook.

In het pand was een keukenbrand ontstaan in een pan die nog op het vuur stond, terwijl de bewoner niet thuis was. Het vuurtje was snel onder controle. De brandweer heeft de straat afgesloten tijdens het blussen. Hoe groot de schade is, is nog niet bekend.

Omwonenden brachten bakken water voor de hond.