article
1.5894389
HAAREN - Per brief, digitaal formulier op de website, Twitter, Facebook en gewoon in levenden lijve aan de balie in het gemeentehuis van Haaren. Zo konden Haarenaren al in contact komen met hun gemeente. Daar is sinds dinsdag een nieuw kanaal bij: Whatsapp.
Gemeente Haaren beantwoordt vragen via Whatsapp
HAAREN - Per brief, digitaal formulier op de website, Twitter, Facebook en gewoon in levenden lijve aan de balie in het gemeentehuis van Haaren. Zo konden Haarenaren al in contact komen met hun gemeente. Daar is sinds dinsdag een nieuw kanaal bij: Whatsapp.
http://www.bd.nl/regio/boxtel-schijndel-e-o/haaren/gemeente-haaren-beantwoordt-vragen-via-whatsapp-1.5894389
2016-04-05T14:34:41+0000
http://www.bd.nl/polopoly_fs/1.5616227.1453305021!image/image-5616227.jpg
Haaren,Gemeente,Gemeentedienst
Haaren
Home / Regio / Boxtel, Schijndel e.o. / Haaren / Gemeente Haaren beantwoordt vragen via Whatsapp

Gemeente Haaren beantwoordt vragen via Whatsapp

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Fotograaf
    HAAREN - Per brief, digitaal formulier op de website, Twitter, Facebook en gewoon in levenden lijve aan de balie in het gemeentehuis van Haaren. Zo konden Haarenaren al in contact komen met hun gemeente. Daar is sinds dinsdag een nieuw kanaal bij: Whatsapp.

    De gemeente Haaren heeft het mobiele nummer 06-57977279 ingesteld voor vragen en meldingen van zijn inwoners. De gedachte achter deze nieuwe dienstverlening is: ‘Zijn waar de burgers zijn’, aldus de gemeente. Ofwel: gebruikmaken van de communicatiekanalen die de inwoners ook privé gebruiken.

    Haaren streeft ernaar een appje nog dezelfde dag te beantwoorden. Uit recent onderzoek naar sociale media en gemeenten blijkt dat inmiddels zo’n vijftien procent van de gemeenten WhatsApp gebruikt.