article
1.6144098
TILBURG/DEN BOSCH – Jheronimus Academy of Data Science (JADS) gaat samen met marketingbedrijf BrandLoyalty een strategische samenwerking aan op het gebied van big data onderzoek. Het gaat om een investering van totaal een miljoen euro.
JADS uit Den Bosch gaat strategische samenwerking aan met BrandLoyalty
TILBURG/DEN BOSCH – Jheronimus Academy of Data Science (JADS) gaat samen met marketingbedrijf BrandLoyalty een strategische samenwerking aan op het gebied van big data onderzoek. Het gaat om een investering van totaal een miljoen euro.
http://www.bd.nl/regio/den-bosch-e-o/s-hertogenbosch/jads-uit-den-bosch-gaat-strategische-samenwerking-aan-met-brandloyalty-1.6144098
2016-06-27T10:53:23+0000
http://www.bd.nl/polopoly_fs/1.5411004.1447845445!image/image-5411004.jpg
Den Bosch,Tilburg,Onderwijs,School,Kort nieuws,Kort
's-Hertogenbosch
Home / Regio / Den Bosch e.o. / 's-Hertogenbosch / JADS uit Den Bosch gaat strategische samenwerking aan met BrandLoyalty

JADS uit Den Bosch gaat strategische samenwerking aan met BrandLoyalty

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Fotograaf
    TILBURG/DEN BOSCH – Jheronimus Academy of Data Science (JADS) gaat samen met marketingbedrijf BrandLoyalty een strategische samenwerking aan op het gebied van big data onderzoek. Het gaat om een investering van totaal een miljoen euro.

    In eerste instantie gaat de samenwerking met BrandLoyalty om drie onderzoeksprojecten in een periode van vijf jaar. Dit met de intentie de samenwerking in de toekomst verder uit te breiden.

    “Deze samenwerking met BrandLoyalty is voor JADS vanwege haar omvang van strategische aard en heeft enorme potentie. Het zet ons internationaal op de kaart en geeft onze promovendi en studenten de kans om in een organisatie waar alles om data draait waarde toe te voegen. Wij danken BrandLoyalty voor die mogelijkheid”, aldus Arjan van de Born, scientific director van Jheronimus Academy of Data Science (JADS).

    ​BrandLoyalty en JADS
    BrandLoyalty is de eerste grote strategische partner binnen het thema ‘Branding en Marketing’ voor Jheronimus Academy of Data Science (JADS). JADS is het overkoepelende samenwerkingsverband waarin de 
    Technische Universiteit Eindhoven en Tilburg University, gemeente Den Bosch en de provincie Noord-Brabant hun krachten bundelen op het gebied van onderwijs, onderzoek, innovatie en valorisatie op het gebied van data science.