article
1.6680594
DEN BOSCH - De tweede editie van Late Night Shopping is een feit. Vrijdagavond presenteerden ruim 200 winkeliers en andere ondernemers in de binnenstad zich aan het winkelende publiek. Van een grote drukte was nog geen sprake.
Late Night Shopping is eens wat anders dan reguliere koopavond
DEN BOSCH - De tweede editie van Late Night Shopping is een feit. Vrijdagavond presenteerden ruim 200 winkeliers en andere ondernemers in de binnenstad zich aan het winkelende publiek. Van een grote drukte was nog geen sprake.
http://www.bd.nl/regio/den-bosch-e-o/s-hertogenbosch/late-night-shopping-is-eens-wat-anders-dan-reguliere-koopavond-1.6680594
2016-11-25T21:34:00+0000
http://www.bd.nl/polopoly_fs/1.6680603.1480109228!image/image-6680603.JPG
Den Bosch,Horeca,Innovatie,Detailhandel
's-Hertogenbosch
Home / Regio / Den Bosch e.o. / 's-Hertogenbosch / Late Night Shopping is eens wat anders dan reguliere koopavond

Late Night Shopping is eens wat anders dan reguliere koopavond

Foto's
5
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Beschrijving
      Op diverse plekken in de binnenstad krijgen voorbijgangers 'samples’ in allerlei soorten en maten aangeboden.
      Fotograaf
    • Afbeelding
      Beschrijving
      Visagiste Chantal van der Zandt zorgde ervoor dat Sanne de Brouwer tip-top op de mini-catwalk in de Ridderstraat verscheen.
      Fotograaf
    • Afbeelding
      Beschrijving
      Opticien Martin van Warmerdam heeft de virtual realitybril opgezet in het bijzijn van Joost Suidgeest.
      Fotograaf
    • Afbeelding
      Beschrijving
      Schoonheidsspecialiste Nicole Mobach en klant Anneke Brobbel.
      Fotograaf
    • Afbeelding
      Beschrijving
      De 'silent disco' zorgde voor veel enthousiaste reacties.
      Fotograaf
    DEN BOSCH - De tweede editie van Late Night Shopping is een feit. Vrijdagavond presenteerden ruim 200 winkeliers en andere ondernemers in de binnenstad zich aan het winkelende publiek. Van een grote drukte was nog geen sprake.
    Leuk wanneer de Vughterstraat voor één keer in de pas had gelopen met de P.C. Hooftstraat.

    De Ridderstraat was speciaal voor deze gelegenheid voor een deel getransformeerd tot mini-catwalk, compleet met rode loper. Parmantige modellen showden er onder meer kleding van diverse modezaken uit de directe omgeving. In dezelfde straat trakteerde de plaatselijke opticien z'n clientèle op een gratis behandeling om de wenkbrauwen te laten harsen. ,,Een bril bepaalt voor een groot deel het uiterlijk van de drager. Allerlei details zijn feitelijk van belang, vandaar deze actie", vertelde bedrijfsleider Martin van Warmerdam.
    Een kijkje door een virtual-reality-bril was een andere optie die de opticien voor zijn klanten in petto had. Op de Markt was ook van alles te doen, variërend van enkele 'spontane' muziekoptredens tot een 'silent disco'. Op het Burgemeester Loeffplein was een DJ Contest aan de gang. 


    Geen stiletto run
    ,,Een mooi initiatief. Een reguliere koopavond op de donderdag doet me weinig tot niets, maar de Late Night Shopping in deze vorm is toch een stuk interessanter", reageerde Evelien Vermeulen uit Rosmalen. De aangekondigde Stiletto Run in de Vughterstraat, op schoenen met hakken van minimaal zeven centimeter hoog, ging niet door. ,,We hebben te weinig aanmeldingen binnengekregen. We hadden hier eerlijk gezegd niet op gerekend. Het zou leuk zijn geweest wanneer de Vughterstraat voor één keer in de pas had gelopen met de P.C. Hooftstraat. Hopelijk komt er in de toekomst een herkansing", verwoordde Anita van Leeuwen, eigenaar van Biggles.

    Locatie

    Locatie
    Open locatie in Google Maps