article
1.6253550
ZEELAND/DIEDEN - Het is hoogseizoen op de campings in de regio. Dat wil echter niet zeggen dat de gasten vanzelf komen. Om de campinggast te behagen, moet je als camping heel wat bieden. Klimbanen, safaritenten en lodges bijvoorbeeld. Of juist stilte, heel veel stilte. Het Brabants Dagblad maakte een rondje langs verschillende campings.
Campings in Zeeland en Dieden boren nieuwe doelgroepen aan
ZEELAND/DIEDEN - Het is hoogseizoen op de campings in de regio. Dat wil echter niet zeggen dat de gasten vanzelf komen. Om de campinggast te behagen, moet je als camping heel wat bieden. Klimbanen, safaritenten en lodges bijvoorbeeld. Of juist stilte, heel veel stilte. Het Brabants Dagblad maakte een rondje langs verschillende campings.
http://www.bd.nl/regio/oss-uden-veghel-e-o/oss/campings-in-zeeland-en-dieden-boren-nieuwe-doelgroepen-aan-1.6253550
2016-08-09T16:32:26+0000
http://www.bd.nl/polopoly_fs/1.6253559.1470760157!image/image-6253559.jpg
Dieden,Zeeland,Vrijetijdsbesteding
Oss
Home / Regio / Oss, Uden, Veghel e.o. / Oss / Campings in Zeeland en Dieden boren nieuwe doelgroepen aan

Campings in Zeeland en Dieden boren nieuwe doelgroepen aan

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Beschrijving
      Kampeerders bij hun luxe safaritent op de Heische Tip.
      Fotograaf
    ZEELAND/DIEDEN - Het is hoogseizoen op de campings in de regio. Dat wil echter niet zeggen dat de gasten vanzelf komen. Om de campinggast te behagen, moet je als camping heel wat bieden. Klimbanen, safaritenten en lodges bijvoorbeeld. Of juist stilte, heel veel stilte. Het Brabants Dagblad maakte een rondje langs verschillende campings.

    Campings richten zich daarom steeds meer op specifieke doelgroepen, zo blijkt. De Heische Tip in Zeeland gaat zich bijvoorbeeld méér op de actieve doelgroep richten. Gezinnen met tieners. Eigenaresse Mieke van den Berg: ,,Er komt een klim- en klauterbaan op het strand, we gaan inzetten op sportieve activiteiten, zoals mountainbiketochten."

    Beleving en avontuur, daar gaat het volgens de vereniging van Recreatieondernemers Nederland (Recron) steeds vaker om: ,,De consument zoekt meer en meer onvergetelijke ervaringen." Mensen willen vanuit een boomhut naar beneden slingeren, kamperen in een tipi, een luxe lodge of een pipowagen, willen een kampvuur, of zoeken de uitdaging in een avonturenklimpark. Of ze willen, en dat is juist het andere uiterste, en óók een unieke ervaring, helemaal terug naar de natuur, zonder luxe.