article
1.4848038
HAREN - Achttien (startende) ondernemers en zes succesvolle gevestigde ondernemers zoeken elkaar donderdag 16 april op voor een coachingstraject tijdens de vierde editie van Picknick met een Klik. Dit gebeurt in Klooster Bethlehem in Haren.
Nieuwe Picknick met een Klik van start in Haren
HAREN - Achttien (startende) ondernemers en zes succesvolle gevestigde ondernemers zoeken elkaar donderdag 16 april op voor een coachingstraject tijdens de vierde editie van Picknick met een Klik. Dit gebeurt in Klooster Bethlehem in Haren.
http://www.bd.nl/regio/oss-uden-veghel-e-o/oss/nieuwe-picknick-met-een-klik-van-start-in-haren-1.4848038
2015-04-09T10:57:00+0000
http://www.bd.nl/polopoly_fs/1.4240341.1393596467!image/image-4240341.JPG
Oss,Uden,Veghel,Schijndel,Economie,Ondernemen,Ondernemer,Picknick met een Klik,Ondernemersbijeenkomst
Oss
Home / Regio / Oss, Uden, Veghel e.o. / Oss / Nieuwe Picknick met een Klik van start in Haren

Nieuwe Picknick met een Klik van start in Haren

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Beschrijving
      Bob Hutten als coach bij de start van Picknick met een Klik in september 2013.

    HAREN - Achttien (startende) ondernemers en zes succesvolle gevestigde ondernemers zoeken elkaar donderdag 16 april op voor een coachingstraject tijdens de vierde editie van Picknick met een Klik. Dit gebeurt in Klooster Bethlehem in Haren.  

     

     

    Dit keer willen Abel Slippens (oud-topman Sligro, Bek Boeken en Bijzonders), Bob Hutten (Hutten), Cees Welten (Welten), Huub Fransen (Fransen Gerrits), Sabine Hulsman (The Cookie Company) en Peter van Tilburg (Van Tilburg Mode) zich belangeloos als coaches en inspirator inzetten. Zij nemen ieder drie ondernemers onder hun hoede en committeren zich elk tot minimaal vier uur gratis inspiratie, begeleiding en/of coaching. De deelnemers komen uit de regio Oss, Uden, Veghel, Schijndel. 

    Picknick met een Klik is een initiatief van Rachelle van der Greef uit Schijndel. Zij wilde kansrijke ondernemers samenbrengen met gevestigde ondernemers vanwege de toegevoegde waarde voor beiden. Jonge ondernemers hebben vaak te maken met onzekerheden en uitdagingen. Gevestigde ondernemers vinden het leuk om hun ervaring, kennis en netwerk te delen met gedreven ondernemers.