article
1.5687850
VEGHEL - Op de eerste verdieping van de nieuwe zelfbedieningsgroothandel van Sligro in Veghel komt een 'inspiratielab' voor horecaklanten. Een 'keuken' waar tips en trends worden uitgewisseld en waar trainingen op maat gegeven worden. Het lab krijgt de naam ZiN en wordt dit najaar geopend.
Sligro opent 'inspiratielab' in Veghel
VEGHEL - Op de eerste verdieping van de nieuwe zelfbedieningsgroothandel van Sligro in Veghel komt een 'inspiratielab' voor horecaklanten. Een 'keuken' waar tips en trends worden uitgewisseld en waar trainingen op maat gegeven worden. Het lab krijgt de naam ZiN en wordt dit najaar geopend.
http://www.bd.nl/regio/oss-uden-veghel-e-o/veghel/sligro-opent-inspiratielab-in-veghel-1.5687850
2016-02-03T09:29:13+0000
http://www.bd.nl/polopoly_fs/1.3687585.1361893381!image/image-3687585.JPG
Veghel,Groothandel
Veghel
Home / Regio / Oss, Uden, Veghel e.o. / Veghel / Sligro opent 'inspiratielab' in Veghel

Sligro opent 'inspiratielab' in Veghel

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Het hoofdkantoor van Sligro in Veghel.
      Titel
      Het hoofdkantoor van Sligro in Veghel.
    VEGHEL - Op de eerste verdieping van de nieuwe zelfbedieningsgroothandel van Sligro in Veghel komt een 'inspiratielab' voor horecaklanten. Een 'keuken' waar tips en trends worden uitgewisseld en waar trainingen op maat gegeven worden. Het lab krijgt de naam ZiN en wordt dit najaar geopend.
    Het wordt geen trainingscentrum voor eigen personeel, maar speciaal voor klanten. Er kunnen koks terecht, maar ook barista's of eigenaren van horecazaken die medewerkers willen laten bijscholen of een specifiek probleem willen aankaarten.

    Onderneming doorlichten
    "We gaan er heel erg op maat werken. We kunnen op verzoek van een klant een onderneming doorlichten: wordt er slim ingekocht, is de kaart goed samengesteld, is de routing van de keuken in orde, wordt de juiste apparatuur gebruikt, hoe zit het met de voedselbereiding", zegt woordvoerder Wilco Jansen van Sligro. Zelfs social media kan een onderdeel zijn. De Veghelse horecagroothandel ziet het als ultieme klantenbindingen. Het bedrijf helpt klanten vooruit, en leert zelf over de behoeften die er leven bij klanten.
     
    Op dit moment wordt het centrum nog getekend. De vernieuwde zelfbedieningsgroothandel 3.0 gaat al eerder open, in april.