article
1.4890491
KAATSHEUVEL - Door een fout van de Rabobank is gevoelige informatie van zo’n 200 klanten uit Kaatsheuvel naar een verkeerd adres gestuurd.
Rabobank De Langstraat in de fout met versturen brief
KAATSHEUVEL - Door een fout van de Rabobank is gevoelige informatie van zo’n 200 klanten uit Kaatsheuvel naar een verkeerd adres gestuurd.
http://www.bd.nl/regio/tilburg-e-o/loon-op-zand/rabobank-de-langstraat-in-de-fout-met-versturen-brief-1.4890491
2015-04-29T12:52:14+0000
http://www.bd.nl/polopoly_fs/1.4280805.1418280292!image/image-4280805.jpg
Kaatsheuvel,Financiën,Geld
Loon op Zand
Home / Regio / Tilburg e.o. / Loon op Zand / Rabobank De Langstraat in de fout met versturen brief

Rabobank De Langstraat in de fout met versturen brief

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Fotograaf
    KAATSHEUVEL - Door een fout van de Rabobank is gevoelige informatie van zo’n 200 klanten uit Kaatsheuvel naar een verkeerd adres gestuurd.
    Het gaat om klanten die een kluis huren bij de vestiging aan de Horst in Kaatsheuvel. Dat kantoor gaat dicht en verhuist naar het centrum van Kaatsheuvel. De kluizen verhuizen niet mee, omdat de bank per 1 juli stopt met de verhuur ervan.
     
    De ongeveer 425 klanten die van de dienst gebruikmaken, kregen dit weekeinde een brief met het nieuws en de vraag of ze hun kluis wilden leeghalen.
     
    Bij het verzenden van die brieven ging het fout. De brieven zijn dubbelzijdig afgedrukt, waardoor de helft van de klanten een brief heeft gehad met op de achterkant een tekst die voor een ander bedoeld is. Directievoorzitter ad interim Leo Mastenbroek. „Het is niet goed te praten.”
     
    Lees een uitgebreide reactie van de bank in het Brabants Dagblad, editie De Langstraat, van donderdag 30 april.