article
1.6431826
TILBURG - Goed opletten voor ongelukken, dat lijkt vanzelfsprekend. Toch lanceert de Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant vrijdag een publiekscampagne met dat devies. Volgens de Veiligheidsregio is het nodig om mensen weer eens wakker te schudden en om ze bewust te maken van de veiligheidsrisico's in hun omgeving.
Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant lanceert publiekscampagne Vooropletters
TILBURG - Goed opletten voor ongelukken, dat lijkt vanzelfsprekend. Toch lanceert de Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant vrijdag een publiekscampagne met dat devies. Volgens de Veiligheidsregio is het nodig om mensen weer eens wakker te schudden en om ze bewust te maken van de veiligheidsrisico's in hun omgeving.
http://www.bd.nl/regio/tilburg-e-o/tilburg/veiligheidsregio-midden-en-west-brabant-lanceert-publiekscampagne-vooropletters-1.6431826
2016-09-23T07:26:16+0000
http://www.bd.nl/polopoly_fs/1.4300324.1410593666!image/image-4300324.jpg
Tilburg,Veiligheid,Ongeval
Tilburg
Home / Regio / Tilburg e.o. / Tilburg / Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant lanceert publiekscampagne Vooropletters

Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant lanceert publiekscampagne Vooropletters

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Fotograaf
    TILBURG - Goed opletten voor ongelukken, dat lijkt vanzelfsprekend. Toch lanceert de Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant vrijdag een publiekscampagne met dat devies. Volgens de Veiligheidsregio is het nodig om mensen weer eens wakker te schudden en om ze bewust te maken van de veiligheidsrisico's in hun omgeving.
    Een vooropletter kan iedereen zijn die bewust bezig is met de veiligheid in zijn of haar omgeving

    De publiekscampagne, waaraan alle 26 gemeenten en hulpdiensten in de veiligheidsregio deelnemen, roept mensen op om een Vooropletter te worden.

    ,,Een vooropletter kan iedereen zijn die bewust bezig is met de veiligheid in zijn of haar omgeving", zegt een woordvoerster. ,,Bijvoorbeeld door rookmelders op te hangen of door simpelweg een oogje in het zeil te houden bij die buurvrouw op hoge leeftijd."

    Via een website kunnen belangstellenden zich aanmelden als Vooropletter. Ze krijgen dan een nieuwsbrief en worden uitgenodigd voor eventuele informatiebijeenkomsten. De campagne zal ook te zien zijn op regionale radio, tv en (sociale) media.