Aaron van Hintum (links) en Glenn van den Hurk komen met een nieuw zomerdrankje: H&H Arancello.
Volledig scherm
PREMIUM
Aaron van Hintum (links) en Glenn van den Hurk komen met een nieuw zomerdrankje: H&H Arancello. © Jan Zandee/Fotobureau Bolsius

Dit is geen limoncello, maar het 'Brabantse' zomerdrankje van Glenn en Aaron

SCHIJNDEL/DEN BOSCH - Wat doe je tegen de verveling als je werk in de horeca stilligt vanwege corona? Glenn van den Hurk uit Schijndel en Aaron van Hintum uit Den Bosch maakten een nieuw zomerdrankje: H&H Arancello, dat zondag 27 juni wordt gelanceerd. ,,Het lijkt op limoncello, maar dan van sinaasappels.” 

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

In samenwerking met indebuurt Den Bosch