Beeld uit een presentatie over citymarketing
Volledig scherm
PREMIUM
Beeld uit een presentatie over citymarketing © Gemeente Den Bosch

Elke partij wil iets anders met citymarketing Den Bosch: ‘Het wordt een opgave hier chocola van te maken’

Ma 11 feb. Focus op cultuur, focus op data, focus op groen, focus op bourgondisch of doe gewoon wat minder  aan citymarketing. Elke partij wil wat anders als het om vermarkten van Den Bosch gaat. Aan de wethouder om daar iets van te brouwen. 

  1. Gastvrij Den Bosch zonder grote sporten, het zou zo maar kunnen
    PREMIUM

    Gastvrij Den Bosch zonder grote sporten, het zou zo maar kunnen

    DEN BOSCH - Gastvrije stad, datastad én Cultuurstad van het Zuiden. Daarmee wil het college van B en W het imago van Den Bosch de komende jaren oppoetsen. Maar dan moet ook de politiek willen. Want pas daarna wordt duidelijk hóe Den Bosch dit wil doen. En ja, het kan dus volgens wethouder Mike van der Geld ook gebeuren dat de gemeente een sportevenement als het WK Handboogschieten of een grote wielerronde in de toekomst laat lopen. Hoewel er ook wel weer heel veel onder gastvrije stad te scharen is, en zelfs onder cultuurstad.

In samenwerking met indebuurt Den Bosch