Tijd voor ontbijt. Angelo, medewerker van het Mövenpick Hotel in Den Bosch zet het klaar voor de deur van een van de gasten. Vanwege de coronacrisis verblijven er slechts een paar gasten in de hotels.
Volledig scherm
PREMIUM
Tijd voor ontbijt. Angelo, medewerker van het Mövenpick Hotel in Den Bosch zet het klaar voor de deur van een van de gasten. Vanwege de coronacrisis verblijven er slechts een paar gasten in de hotels. © Marc Bolsius

Slechts een handjevol hotelgasten, dus dan alvast maar aan de slag met het kerstmenu

DEN BOSCH - Het aantal hotelgasten is door de coronacrisis op de vingers van één hand te tellen. En dus gaat het personeel - sluiten is om uiteenlopende redenen niet gewenst - op zoek naar andere klusjes. ,,Het hotel is straks weer spiksplinternieuw.’’

Het zakte als een plumpudding in elkaar ja, zegt Wim van der Steen, algemeen manager van het Mövenpick Hotel ’s-Hertogenbosch, toen ruim twee weken geleden bekend werd dat alle eet- en drinkgelegenheden per direct een tijdlang dicht gingen. Slechts een handjevol gasten is er nog over, want slapen, dat mag nog wel.

  1. Al na drie dagen zagen JBZ-collega’s dat de nepverpleegkundige ‘niet pluis’ was
    video

    Al na drie dagen zagen JBZ-collega’s dat de nepver­pleeg­kun­di­ge ‘niet pluis’ was

    DEN BOSCH - In de dagen dat ziekenhuizen vanwege de golf aan coronapatiënten naarstig op zoek waren naar zorgpersoneel is bij het Jeroen Bosch Ziekenhuis in Den Bosch een nepverpleegkundige naar binnen geglipt. Deze 24-jarige Bosschenaar heeft er uiteindelijk dertien dagen gewerkt en in die tijd heeft hij 25 tot 30 patiëntendossiers ingezien. ,,We zijn geschokt door het bedrog”, reageert het JBZ.

In samenwerking met indebuurt Den Bosch