Volledig scherm
© Meesters MultiMedia/Jelle Verbeek

Woning in Vught voorlopig niet bewoonbaar na flinke brand

VUGHT - Een woning aan de Jan van Amstelstraat in Vught stond zaterdagmiddag in brand. Een droger zou de aanleiding van de brand zijn geweest.

De brandweer was omstreeks 15.15 uur ter plaatse en wist de brand vrij snel in de kiem te smoren. Desondanks liep de woning veel brandschade op en kwam er veel rook vrij. Door de opgelopen schade is de woning naar alle waarschijnlijkheid voorlopig niet bewoonbaar.

In samenwerking met indebuurt Den Bosch