Volledig scherm
Brandweerauto. (Archieffoto). © ANP

Bewoner naar ziekenhuis na brand in schuur Hedelse schuur

HEDEL - Een bewoner van een huis aan de Steenovensestraat in Hedel is dinsdag naar het ziekenhuis gebracht nadat er brand was ontstaan in zijn schuur.

De brand zou begonnen zijn bij een houtkachel. Vermoedelijk heeft de bewoner zelf de brand proberen te blussen. Dat lukte hem niet door de rookontwikkeling. Tijdens zijn bluspoging zou hij zodanig veel rook hebben ingeademd dat hij behandeld moest worden in het ziekenhuis. Uiteindelijk is de brandweer uitgerukt met twee wagens om de brand te blussen.

Hoe de brand is ontstaan is nog niet duidelijk.

BD gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement