August Oetker in 2006, toen nog als CEO van Dr. Oetker.
Volledig scherm
PREMIUM
August Oetker in 2006, toen nog als CEO van Dr. Oetker. © EPA

De jarenlange familievete die miljardenbedrijf Dr. Oetker in tweeën hakt: drie huwelijken, acht kinderen en veel jaloezie

Het Duits megaconcern Dr. Oetker, bij het grote publiek bekend van de gelijknamige diepvriespizza’s, maar ook actief in tal van andere sectoren, wordt opgesplitst in twee onafhankelijke groepen. De breuk komt er na een jarenlange familieruzie.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.