Red Bull schakelt advocaat in om crash Verstappen op Silverstone te onderzoeken

VIDEORed Bull Racing heeft nog altijd geen vrede met de gang van zaken afgelopen zondag tijdens de Britse GP. Het Formule 1-team heeft een advocaat ingeschakeld om de crash van Max Verstappen grondig te bekijken.

2 reacties

  • Jose van den Berghe JWT

    2 maanden geleden
    Red Bull heeft groot gelijk. Wat Hamilton deed was een poging tot doodslag met zijn auto als wapen. Iedere zot weet dat hij dit niet kon doen. Uit de race zetten en daarna schorsen voor het leven. Want hij heeft gespeeld met iemands leven moedwillig. En daarna nog winnen door een rode vlag en feesten ongehoord. En aan Max zijn punten geven. Hopelijk leert hij er dan van.
  • Frie vd Meij

    2 maanden geleden
    Het was bij de start meteen duidelijk dat Hamilton het in "Zijn thuisrace" het af zou gaan leggen. Bij die constatering verloor hij zijn concentratie en toen kwam de tik...
  1. Verstappen over crash met Hamilton: ‘Ik wilde racen, maar hij liet dat niet toe’
    Video

    Verstappen over crash met Hamilton: ‘Ik wilde racen, maar hij liet dat niet toe’

    Na de crash met titelconcurrent Lewis Hamilton deed Max Verstappen zijn verhaal, nog voor hij naar de stewards moest om uitleg te geven. ,,Hij bleef maar afknijpen, terwijl dat helemaal niet nodig was geweest.” Verstappen is door de stewards echter als schuldige aangewezen na de botsing met Lewis Hamilton op Monza. De Nederlandse WK-leider heeft voor de Grand Prix van Rusland, over twee weken in Sotsji, een gridstraf van drie plekken gekregen.
  2. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.