Volledig scherm
De rook kwam aan alle kanten het kassencomplex uit. © Bart Meesters

Twee personen naar ziekenhuis na loodsbrand in Haaren

HAAREN – De hulpdiensten moesten zondagmiddag in actie komen voor een brand in een loods bij een tuinderij aan de Berktweg in Haaren. Twee personen moesten per ambulance mee naar het ziekenhuis nadat ze rook hadden ingeademd. Of de twee samen met nog andere werknemers in de loods woonden was nog niet duidelijk.

De brand zou zijn ontstaan in een vriezer en zorgde voor veel rookontwikkeling. De loods heeft door de brand rook- en roetschade opgelopen.

Ook burgemeester Jeannette Zwijnenburg zou zich ter plekke hebben laten informeren over de brand en de gevolgen. 

BD gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement

Boxtel e.o.