Dina Kähler bracht Sproedel op de markt, haar eigen variant van apfelschorle.
Volledig scherm
PREMIUM
Dina Kähler bracht Sproedel op de markt, haar eigen variant van apfelschorle. © Cees Wouda

Dina (34) brengt ‘Duitse’ frisdrank naar Nederland: ‘Puur en verfrissend’

#033Nadat ze vanuit Berlijn in Amersfoort neerstreek, miste Dina Kähler (34) haar vertrouwde apfelschorle, appelsap met bruiswater. Nu heeft ze haar eigen variant op de markt gebracht: Sproedel. Honderd procent natuurlijk, lokaal geproduceerd en lekker verfrissend.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.