Tommie heeft een verrassing in petto voor zijn ouders in de commercial van Albert Heijn.
Volledig scherm
Tommie heeft een verrassing in petto voor zijn ouders in de commercial van Albert Heijn. © Videostill AH

Nieuwe kerstcommercials supermarkten zitten vol brok-in-je-keelmomenten

Kerst staat voor gezelligheid: bij elkaar kruipen, kaarsjes aan en lekker eten. De kerstcommercials die grote supermarkten vandaag lanceren, stralen het bijbehorende gevoel van geborgenheid en genegenheid uit. Ze bespelen slim de emoties.

  1. Irritatie over reclame vitaminepreparaat: nieuwe producent ‘achtervolgt’ klanten in spe overal
    Koken & Eten

    Irritatie over reclame vitamine­pre­pa­raat: nieuwe producent ‘achter­volgt’ klanten in spe overal

    De vitaminecapsules van Vitaepro zijn inmiddels een jaar op de markt, maar in mei is de Zweedse producent met een agressieve reclamecampagne begonnen. Het bedrijf weet zich nu al verzekerd van een groep geïrriteerde consumenten, want wie maar een flintertje belangstelling toont, krijgt meteen cookies geplaatst. Daardoor duiken advertenties op de websites die ze bezoeken telkens op. Niet verboden, wel irritant.