Volledig scherm
© Persburo Sander van Gils / Sander van Gils

Airfryer veroorzaakt keukenbrand in Schijndel, bewoners zijn er op tijd bij

SCHIJNDEL - In een woning aan de Eekelhof in Schijndel heeft woensdagavond een keukenbrand gewoed. Dat gebeurde omstreeks 18.00 uur. 

Een airfryer was de aanleiding van de brand. De bewoners van het huis konden het apparaat, al rokend, op tijd naar buiten brengen. Desalniettemin was er door het defecte apparaat veel rook vrijgekomen in de keuken.

De brandweer was snel ter plaatse om om de rook in de woning te ventileren. 

Volledig scherm
© Persburo Sander van Gils / Sander van Gils
Volledig scherm
© Persburo Sander van Gils / Sander van Gils
Volledig scherm
© Persburo Sander van Gils / Sander van Gils