Volledig scherm
CV-ketel in brand op zolder in Schijndel. © Persburo Sander van Gils

CV-ketel in brand op zolder van woning in Schijndel

SCHIJNDEL - Op zolder van een woning in Schijndel in de Papaverstraat heeft vrijdagavond kort een brand gewoed. De CV-ketel stond in brand.

De bewoners konden zelf de woning verlaten en de brandweer heeft de brand geblust. Er was ook een ambulance opgeroepen. Die heeft de bewoners snel gecheckt, maar er bleek verder niks aan de hand. 

Doordat de hulpdiensten met sirenes de straat in kwamen rijden, trok dat veel bekijks van buurtbewoners. De woning wordt nu gelucht en stichting Salvage neem het onderzoek over. 

Volledig scherm
CV-ketel in brand op zolder in Schijndel. © Persburo Sander van Gils