Dominique Leroy in 2014 toen zij aan het hoofd stond van Belgacom.
Volledig scherm
PREMIUM
Dominique Leroy in 2014 toen zij aan het hoofd stond van Belgacom. © REUTERS

Bij KPN gaat de laatste tijd van alles mis

opinieBij het toezicht houden en besturen van een bedrijf komt het nodige kijken. Zoals tact, standvastigheid, lange- en korte termijnbalans, evenwicht in externe en interne belangen, loyaliteit en vertrouwen. Bij KPN gaat recent vanuit good governance perspectief vrijwel alles mis. Ik stel het volgende vast:

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

Poll

Verplicht mondkapje op plaatsen waar anderhalve meter afstand houden niet kan

  • Ja (68%)
  • Nee (32%)
3044 stemmen