Een banner van de Lovely Tuesday in Oss, waar #daslief prominent op terugkomt.
Volledig scherm
PREMIUM
Een banner van de Lovely Tuesday in Oss, waar #daslief prominent op terugkomt. © CMO Oss

Landelijke campagne #daslief komt in Oss wel érg bekend voor: ‘We zien het maar als compliment’

OSS - Een boodschap doen voor je buurman of de vakkenvuller in het zonnetje zetten. In tijden van corona wil SIRE een podium geven aan mooie initiatieven onder de noemer #daslief. Maar juist die hashtag komt in Oss wel érg bekend voor. Het plaatselijke centrummanagement heeft die namelijk al een poosje in gebruik.

,,Die hebben we in 2018 bedacht voor de kermis", zegt Bianca Hoegee van het Osse centrummanagement. ,,Als een verbindend element dat de plaats van de Dolle Dinsdag kon innemen. Denk aan een oliebol meenemen voor je buurman of een ritje in het reuzenrad met je opa. We hebben er zelfs een site voor vastgelegd: daslief.nu.”