Op een veilingsite kan men bieden op het allereeste biertje. De opbrengst is ter ondersteuning van de plaatselijke horeca. Willem van Tilburg, Twan van Zandvoort, Bart van Gaal en Mark van den Bogaert (vnr) met een biertje aan de bar bij Smaak Catering te Schaijk.
Fotograaf: Van Assendelft/Jeroen Appels
Volledig scherm
PREMIUM
Op een veilingsite kan men bieden op het allereeste biertje. De opbrengst is ter ondersteuning van de plaatselijke horeca. Willem van Tilburg, Twan van Zandvoort, Bart van Gaal en Mark van den Bogaert (vnr) met een biertje aan de bar bij Smaak Catering te Schaijk. Fotograaf: Van Assendelft/Jeroen Appels © Van Assendelft Fotografie/Jeroen Appels

Na Den Bosch nu Schaijk: aller-allereerste pilsjes, etentjes en knipbeurten gaan onder de hamer

SCHAIJK - Het aller-allereerste onbeperkte spareribs-etentje. De aller-allereerste knipbeurt voor hem of haar als het weer mag of de aller-allereerste yogales met een lekker drankje erbij. Het zijn de eerste ‘veilingstukken’ waar vanaf zondagmiddag 14.00 uur een week op geboden kan worden via de veilingsite schaijk.allerallereerste.nl. 

  1. 
Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsychiater geeft tips
    PREMIUM

    Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsy­chi­a­ter geeft tips

    Niemand start een gezin met het idee dat het zal uitdraaien op een scheiding. Ook Charlotte (31) had het niet makkelijk om het voltijdse moederschap los te laten. ,,Andere alleenstaande moeders zeiden dat het wel zou wennen, en ze hadden gelijk: ik heb mijn draai gevonden. Mao en Niloh zijn gelukkig, en met de kat erbij vormen wij een team van vier.” Ze legt uit hoe de regeling met haar partner verloopt, en ook kinderpsychiater Peter Adriaenssens geeft advies rond co-ouderschap.
  2. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.