Algemeen directeur Maarten Franken van GoodHabitz, commercieel directeur Frans Janssen van PSV en marketing directeur Milan Hofmans van GoodHabitz.
Volledig scherm
Algemeen directeur Maarten Franken van GoodHabitz, commercieel directeur Frans Janssen van PSV en marketing directeur Milan Hofmans van GoodHabitz. © PSV

PSV sluit grote deal met nieuwe rugsponsor GoodHabitz en haalt belangrijk bedrag op

PSV heeft voor de komende jaren een belangrijke commerciële slag geslagen. De Eindhovense club heeft het internationaal opererende GoodHabitz voor drie seizoenen weten te strikken als rugsponsor. De snelgroeiende onderneming met 260 medewerkers is een ‘oude bekende’ en stond twee jaar geleden ook al een seizoen op de rug. 

  1. Roger Schmidt ziet geen geweldig PSV en een echte Joey Veerman-goal: ‘Dat is een aanval finishen met precisie en controle’

    Roger Schmidt ziet geen geweldig PSV en een echte Joey Veer­man-goal: ‘Dat is een aanval finishen met precisie en controle’

    Trainer Roger Schmidt was na afloop van PSV-Telstar niet tevreden over het spel van zijn team, dat moeizaam won en naar de kwartfinale van het bekertoernooi gaat. ,,Het was geen geweldige wedstrijd van ons. Soms zijn dit makkelijke duels en soms lastige, maar het enige dat echt telt is dat we door zijn. De tegenstander was fel tegen ons en daardoor konden we te lang niet controleren. Na de 1-0 kregen ze nog meer overtuiging.”