Voor de horeca op Scheveningen is het niet bepaald een topjaar. Deze foto werd donderdagmiddag om 16.00 uur genomen op de boulevard. Veel terrassen zijn leeg.
Volledig scherm
PREMIUM
Voor de horeca op Scheveningen is het niet bepaald een topjaar. Deze foto werd donderdagmiddag om 16.00 uur genomen op de boulevard. Veel terrassen zijn leeg. © Frank Jansen

Oudste badplaats van Nederland piekert zich suf over wegblijven bezoekers: ‘De belevenis is niet optimaal’

Op een paar hele drukke dagen na, bleef het ondanks het prachtige weer deze zomer opvallend rustig op het strand van Scheveningen. Strandtenthouders hebben het over ‘een rampzalige zomer’. De gemeente denkt dat mensen door de stijgende prijzen ‘twee keer nadenken’ over een dagje strand, maar ondernemers en politici vermoeden dat het probleem echt bij de badplaats ligt. ‘Er moet een charmeoffensief komen'. 

5 reacties

  • Roel de Brouwer

    1 maand geleden
    Met zulke prijzen als hierboven genoemd verdien je het gewoon failliet te gaan. En als de huur te hoog is dan zou er niemand zijn tent moeten willen hebben.
  • Henk Schrama

    1 maand geleden
    Wie het onderste uit de kan wil krijgt de deksel op zijn/haar neus.
  • Henk Schrama

    1 maand geleden
    Niet gek met de prijzen die ze vragen In de gehele horeca zal het personeelstekort binnen afzienbare tijd hierdoor opgelost zijn. Ook hier geld, wie het onderste uit de kan wil krijgt de d
  • Edwin Junggeburth

    1 maand geleden
    Charmeoffensief is hard nodig, wij waren woensdag naar Scheveningen strand. Huurde een bedje en parasol, totaal 42,5€ Ik wilde bij de betreffende strandtent even plassen en moest 2€ betalen, was geen klant als ik niet een consumptie erbij had gepakt. We lagen net 10 minuten Fam Junggeburth
  • henk van Zanten

    1 maand geleden
    8 euro kopje soep, frietje 4,50 wijntje 5,50 waar praten we nog over, dit is niet meer te doen,met 4 kinderen. en een bolletje ijs 1,75. belachelijk !!!!!!!!!!!