
online doorgeven
Klik snel door naar handige services zoals bezorgmelding doorgeven of vakantieservice.
U kunt veel zaken direct zelf online regelen.
Informatie over inloggen, handige linkjes, digitale producten en veelgestelde vragen staan per onderwerp bij elkaar, zodat u snel kunt vinden wat u zoekt.
Maak een nieuw profiel aan, log in met uw bestaande profiel of via social media. U kunt uw DPG Media profiel gebruiken voor toegang tot de digitale krant, alle websites van DPG Media Nederland kranten en Topics. Heeft u in het verleden al een profiel aangemaakt bij een van deze kranten? Dan kunt u deze ook hier gebruiken en eventueel een nieuw wachtwoord aanmaken
Wij zijn erg benieuwd naar uw ervaringen met de vernieuwde service-omgeving.
Laat het ons weten via de feedback button aan de zijkant van het scherm, zodat wij de website kunnen blijven verbeteren.
Welkom,
waar mag ik u mee helpen?
Vanochtend vond er een storing plaats waardoor u geen toegang had tot de digitale krant. Dit is nu verholpen. Wellicht dat u opnieuw dient in te loggen om weer toegang te krijgen. Excuses voor het ongemak.
Het is mogelijk uw krant tijdelijk op een ander adres te ontvangen, binnen het verspreidingsgebied van uw krant. Hiervoor kunt u de vakantieservice gebruiken van uw krant.
Uw abonnementsnummer (klantnummer) kunt u vinden bij elke afschrijving van het abonnementsgeld van uw bankrekening. Het nummer staat ook in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Wilt u uw abonnement wijzigen of opzeggen, dan verzoeken wij u dit uiterlijk 1 maand voor het einde van de abonnements- of actieperiode aan ons door te geven. Uw abonnement wordt dan aan het einde van de abonnements- of actieperiode omgezet of stopgezet.
U kunt tijdens kantooruren contact opnemen met de Klantenservice via 088 - 0139663.
Heeft u de afgelopen 14 dagen een abonnement afgesloten?
U kunt uw abonnement herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van de eerste krant via het herroepingsformulier.
Wilt u liever online opzeggen?
Heeft u alleen een digitaal abonnement? Ga naar deze pagina, hier kunt uw digitale abonnement stopzetten/ aanpassen.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Heeft u geen krant of een verkeerde krant ontvangen, of mist u een bijlage? Onze excuses voor het ongemak.
Online doorgeven
Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice.
Uw melding zal direct worden doorgegeven aan de distributie-afdeling, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.
Telefonisch doorgeven
U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze bezorgservice via 088 – 0561 530. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 1 minuut als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.
U kunt uw krant alsnog digitaal lezen. Download hiervoor de app op uw smartphone of tablet of ga direct naar digitale krant. (Abonnees met een Zaterdag-abonnement hebben helaas geen gratis toegang tot de digitale krant.)
Op zaterdag ontvangt u bovendien binnen 30 minuten na uw melding een e-mail met een persoonlijke tegoedbon. Wanneer u de tegoedbon uitprint kunt u deze inwisselen voor de zaterdagkrant bij een van onze losse verkooppunten.
Heeft u nog vragen? Dan kunt u altijd even contact opnemen met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
U kunt op de volgende manier controleren of u een DPG Media account heeft.
Ga naar bd.nl en klik rechtsboven op het account icoon. Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?' . Vul uw e-mailadres in en klik op 'Nieuw wachtwoord aanvragen'.
Krijgt u de melding ‘Er is geen account gevonden voor dit e-mailadres’, dan heeft u geen account met het opgegeven e-mailadres. Wanneer u wel een account heeft, krijgt u een e-mail waarmee uw uw wachtwoord kunt wijzigen, zodat u weer toegang krijgt tot uw account.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Ga naar bd.nl en klik rechtsboven op het account icoon. Wanneer u nog niet ingelogd bent dient u dat eerst te doen en daarna klikt u nogmaals op het account-icoon. Klik vervolgens op het tabblad 'Abonnementen' en vervolgens op 'Abonnement koppelen'. Vul uw abonnementsnummer en postcode in. Let op: uw postcode vult u in zonder spatie tussen de cijfers en letters. Klik tenslotte op 'Koppel mijn abonnement'.
Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
© 2021 DPG Media Nederland B.V. - alle rechten voorbehouden