welkom regelen

Veelgestelde vragen

Het is mogelijk uw krant tijdelijk op een ander adres te ontvangen, binnen het verspreidingsgebied van uw krant. Hiervoor kunt u de vakantieservice gebruiken van uw krant.

Uw abonnementsnummer (klantnummer) kunt u vinden bij elke afschrijving van het abonnementsgeld van uw bankrekening. Het nummer staat ook in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Wilt u uw abonnement wijzigen of opzeggen, dan verzoeken wij u dit uiterlijk 1 maand voor het einde van de abonnements- of actieperiode aan ons door te geven. Uw abonnement wordt dan aan het einde van de abonnements- of actieperiode omgezet of stopgezet. 

U kunt tijdens kantooruren contact opnemen met de Klantenservice via 088 - 0139663.

Heeft u de afgelopen 14 dagen een abonnement afgesloten?
U kunt uw abonnement herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van de eerste krant via het herroepingsformulier.

Wilt u liever online opzeggen?

Heeft u alleen een digitaal abonnement? Ga naar deze pagina, hier kunt uw digitale abonnement stopzetten/ aanpassen.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Heeft u geen krant of een verkeerde krant ontvangen, of mist u een bijlage? Onze excuses voor het ongemak. Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice

Uw melding zal direct worden doorgegeven aan de distributie-afdeling, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

U kunt uw krant alsnog digitaal lezen. Download hiervoor de app op uw smartphone of tablet of ga direct naar digitale krant. (Abonnees met een Zaterdag-abonnement hebben helaas geen gratis toegang tot de digitale krant.)

Op zaterdag ontvangt u bovendien binnen 30 minuten na uw melding een e-mail met een persoonlijke tegoedbon. Wanneer u de tegoedbon uitprint kunt u deze inwisselen voor de zaterdagkrant bij een van onze losse verkooppunten.

Heeft u nog vragen? Dan kunt u altijd even contact opnemen met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U kunt op de volgende manier controleren of u een BD-profiel heeft.

Ga naar bd.nl en klik rechtsboven op het profiel icoon. Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?' . Vul uw e-mailadres in en klik op 'Nieuw wachtwoord aanvragen'. 

Krijgt u de melding ‘Er is geen profiel gevonden voor dit e-mailadres’, dan heeft u geen profiel met het opgegeven e-mailadres. Wanneer u wel een profiel heeft, krijgt u een e-mail waarmee uw uw wachtwoord kunt wijzigen, zodat u weer toegang krijgt tot uw profiel.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Ga naar bd.nl en klik rechtsboven op het profiel icoon. Wanneer u nog niet ingelogd bent dient u dat eerst te doen en daarna klikt u nogmaals op het profiel-icoon. Klik vervolgens op het tabblad 'Abonnementen' en vervolgens op 'Abonnement koppelen'. Vul uw abonnementsnummer en postcode in. Let op: uw postcode vult u in zonder spatie tussen de cijfers en letters. Klik tenslotte op 'Koppel mijn abonnement'.

Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Handig om te bekijken

Uitleg BD Nieuwsapp

Uitleg digitale producten BD