Contact opnemen
met Klantenservice

Het kan zijn dat u problemen ondervindt met onze digitale producten. Excuses voor het ongemak. Wij vragen om het op later tijdstip nog een keer te proberen. 

Contact met de Bezorgservice

Geef online of telefonisch uw bezorgmelding door

Online

Meldingen of klachten over de bezorging van uw krant kunt u 24 uur per dag doorgeven via onze website. Uw bezorgmelding wordt voor het eerstvolgende bezorgmoment doorgegeven aan distributie.

Telefonisch

U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze Bezorgservice via 088 - 056 1530. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 5-10 minuten als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

Bel met de Klantenservice

Telefoonnummer: 088 - 0561 535

Geef uw wijziging online door of stel telefonisch uw vraag aan ons

Wijzigingen in uw abonnement kunt u makkelijk online doorgeven via Mijn abonnement. Heeft u een andere vraag bekijk dan onze veel gestelde vragen.

Staat uw vraag hier niet bij en heeft u hulp nodig? Neem dan contact op met de Klantenservice:
Telefoonnummer: 088-0561 535
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30- 21.00 uur* en op zaterdagen van 09.00 tot 13.00 uur.

* De Klantenservice is op werkdagen het beste te bereiken na 14:00 uur.

 

 

Geef uw vraag en uw gegevens zo volledig mogelijk door, zodat wij u in één keer goed van dienst kunnen zijn. Uw e-mail wordt binnen circa 2-5 werkdagen beantwoord. Voor vragen en/of opmerkingen over de bezorging van uw krant klik hier.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: jpg jpeg png pdf doc docx.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
Bereikbaarheid Bereikbaar Bellen Telefoonnummer Telefoon Ontevreden