Qmusic-dj's coveren Blinding Lights met alle foute antwoorden Het Geluid
videoHet Geluid is nog altijd niet geraden op Qmusic en gaat inmiddels naar een bedrag van bijna 50.000 euro toe. Wel zijn er heel veel verkeerde antwoorden binnengekomen en dat deed de dj's besluiten om daar eens flink mee aan de slag te gaan. Het resulteerde in een wel heel opmerkelijke versie van de wereldhit Blinding Lights van The Weeknd.
Delen per e-mail
Nee, blazen in een bierflesje is niet het juiste antwoord. Het wrijven over een wijnglas: ook incorrect. En nee, ook het afscheuren van ducttape is niet het Geluid van 2020. Toch worden deze antwoorden meermaals gegeven door kandidaten die meespelen met het radiospelletje. De radio-dj's werden er in ieder geval flink creatief van.
Sinds 2019 is de Nederlandse Top 40 te horen op Qmusic en de grootste hit van dit jaar is Blinding Lights van The Weeknd. Wekenlang voerde het nummer van de Canadees de hitparade aan. Die twee feiten waren reden genoeg voor de dj's van Qmusic om een bijzondere cover te maken.
In een clipje zijn onder anderen ochtend-dj's Mattie en Marieke te zien die over een wijnglas wrijven. Ook zijn Bram Krikke en Tom van der Weerd, de kersverse aanwinsten van de zender in het weekend, aan de slag met een elastiekje om een melodie te creëren. Het resulteert in een instrumentale versie van de wereldhit.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
PREMIUM
Het blikkerige geluid van de synthesizer verovert de hitlijsten weer
In de jaren 80 razend populair en een tikkie fout, nu weer helemaal terug: de synthesizer. Vooral dankzij Blinding Lights van The Weeknd, die een record vestigde in de Top 40, staat het instrument weer in de schijnwerpers. -
Tim Hofman belaagd tijdens opnames BOOS: ‘Voed je kinderen eens op’
Tim Hofman en zijn crew zijn in Capelle aan den IJssel belaagd tijdens opnames van het programma BOOS. Dat laat de tv-maker vandaag zelf weten op Twitter. Hij werd verjaagd door een groep die spullen in zijn richting en die van zijn collega’s gooide. -
BN’ers de zorg in voor nieuw programma: ‘Mensen hebben geen idee wat er bij komt kijken’
Richard Groenendijk, Isa Hoes, Monic Hendrickx en Olcay Gulsen doen mee aan een nieuw tv-programma voor SBS 6 waarin ze als stagiair aan de slag gaan in de zorg. Dat heeft Richard vandaag bekendgemaakt op Instagram. -
Gordon wil mensen die het nodig hebben bezoeken samen met zijn pup
Gordon (52) wil nu hij door de coronacrisis werkloos thuis zit mensen positiviteit brengen. Dat wil hij doen door samen met zijn kersverse pup Toto te gaan videobellen of op bezoek te gaan bij fans. ,,Ik heb toch geen reet te doen overdag.” -
PREMIUMBaas Qmusic
Dave Minneboo van Qmusic: ‘Ik was thuis het voorbeeld van hoe het níet moest’
Lang voordat programmadirecteur Dave Minneboo (47) van Qmusic het best beluisterde radiostation maakte, werd hij van school gestuurd en hing hij rond in illegale casino’s. Toen zijn beste vriend overleed werd alles anders. ‘Daardoor ben ik heel snel volwassen geworden.’
-
Soundos weer beter nadat ze onwel werd bij Media Inside
Soundos El Ahmadi is weer opgeknapt, nadat ze zondagavond vlak voor de start van het programma Media Inside onwel werd. Tijdens de reclame voorafgaand aan het NPO 3-programma van het duo Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen voelde de actrice zich niet lekker. ,,Toen had ze de keuze, ga je niet lekker voor de camera zitten of naar huis”, zegt haar woordvoerder. -
Boerin Steffi bevallen van dochtertje dat naar Yvon Jaspers is vernoemd
Er is weer een Boer zoekt Vrouw-baby geboren: boerin Steffi en haar partner Roel zijn vrijdag de trotse ouders geworden van een dochter. Het meisje luistert naar de naam Sterre Yvon Madelon. Dat wordt vandaag bekendgemaakt op het Instagramaccount van het populaire datingprogramma. -
PREMIUM
Concert, theater en voetbal: eerste proeven met publiek op 15 februari
De eerste proef met publiek bij evenementen vindt maandag 15 februari plaats bij een zakencongres in Utrecht. FieldLab, een samenwerking tussen de evementenindustrie en vier ministeries, heeft toestemming om acht pilots uit te voeren: van voetbalwedstrijden en een theatershow tot liveconcerten en festivals. Het doel is om informatie en data te verkrijgen over de besmettingsrisico’s op evenementen.