Diederik Gommers en Famke Louise bij Jinek.
Volledig scherm
PREMIUM
Diederik Gommers en Famke Louise bij Jinek. © ANP

Thuis maar drie gasten, maar een volle talkshowtafel mag wel: hoe zit dat?

Thuis mogen we nauwelijks visite ontvangen, maar bij Op1, M en Beau blijft het een komen en gaan van genodigden. Hoe eerlijk springen talkshows om met de coronaregels? En wat vindt de meest gewilde gast van dit moment, ic-arts Diederik Gommers, er zelf eigenlijk van?

  1. Bridget: ‘André loog dat hij vrijgezel was, ik werd met de dood bedreigd’

    Bridget: ‘André loog dat hij vrijgezel was, ik werd met de dood bedreigd’

    Bridget Maasland zegt aan het begin van haar relatie met André Hazes te zijn voorgelogen door de zanger. Hij zou hebben beweerd dat hij vrijgezel was, terwijl hij in werkelijkheid nog met Monique Westenberg ging. De negatieve aandacht na de breuk heeft diepe sporen nagelaten bij het RTL-gezicht. Haar zoon, haar ouders en zijzelf werden volgens Bridget bedreigd. ,,Voor het eerst dacht ik: dit komt nooit meer goed.’’
  2. 
Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsychiater geeft tips
    PREMIUM

    Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsy­chi­a­ter geeft tips

    Niemand start een gezin met het idee dat het zal uitdraaien op een scheiding. Ook Charlotte (31) had het niet makkelijk om het voltijdse moederschap los te laten. ,,Andere alleenstaande moeders zeiden dat het wel zou wennen, en ze hadden gelijk: ik heb mijn draai gevonden. Mao en Niloh zijn gelukkig, en met de kat erbij vormen wij een team van vier.” Ze legt uit hoe de regeling met haar partner verloopt, en ook kinderpsychiater Peter Adriaenssens geeft advies rond co-ouderschap.
  3. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.