Jan de Kort, de wegbereider en ongekroonde koning van de Tilburgse snackcultuur, met in zijn handje een Broodje Jantje voor de zaak aan het Pieter Vreedeplein (die nu stopt). De Bonheur Horeca Groep kocht in 2005 het beeldmerk en receptuur.
Volledig scherm
Jan de Kort, de wegbereider en ongekroonde koning van de Tilburgse snackcultuur, met in zijn handje een Broodje Jantje voor de zaak aan het Pieter Vreedeplein (die nu stopt). De Bonheur Horeca Groep kocht in 2005 het beeldmerk en receptuur. © John Schouten / Beeld Werkt

Broodje Jantje stopt aan het Pieter Vreedeplein (maar niet met de broodjes)

Vrij 14 feb: ,,Het waren tien mooie jaren, maar we stoppen met Broodje Jantje aan het Pieter Vreedeplein”, dat zegt Tim Wijdemans, directeur van de Bonheur Horeca Groep. 

In samenwerking met indebuurt Tilburg

Tilburg e.o.