De fietstocht Brabants Duingoed voerde langs allerlei duinboeren in de omgeving waar deelnemers een lokaal product proeven, onder andere hier bij TerraVie. Hanneke van TerraVie deelt de delicatessen uit van zacht fruit uit de eigen tuinderij.
Volledig scherm
De fietstocht Brabants Duingoed voerde langs allerlei duinboeren in de omgeving waar deelnemers een lokaal product proeven, onder andere hier bij TerraVie. Hanneke van TerraVie deelt de delicatessen uit van zacht fruit uit de eigen tuinderij. © Dolph Cantrijn

Culinaire fietstocht voert langs Brabants Duingoed boeren: ‘We leren steeds meer streekproducten en -winkels kennen’

LOON OP ZAND - Van de ene lokale ondernemer naar de ander voor een lekkernij. Een kleine vijftig deelnemers fietsten zondag mee aan de fietstocht van Brabants Duingoed, dwars door de Loonse en Drunense Duinen.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

In samenwerking met indebuurt Tilburg

Tilburg e.o.