Volledig scherm
PREMIUM
Het spandoek van Tilburg Tifosi tijdens de bekerfinale tegen Ajax in de Kuip. © BeeldWerkt

De stad verkopen, met Tilburg Tifosi voorop

TILBURG - Marketing Tilburg gaat de stad scherper verkopen, maar hoe trotser de Tilburgers hoe beter dat gaat. ,,Neem een voorbeeld aan Tilburg Tifosi.”  

De focus op bedrijven en bollebozen, hen boeien met topstukken als de de LocHal of 013, en ze vervolgens verleiden naar Tilburg te komen. Die aangescherpte opdracht mag de stichting Marketing Tilburg ook de komende periode gestalte geven met een jaarlijkse subsidie van 1,1 miljoen euro.  

  1. Opluchting bij podiumschuwe Arjen na vier  uitverkochte concerten, duizenden fans zielsgelukkig

    Opluchting bij podiumschu­we Arjen na vier uitverkoch­te concerten, duizenden fans zielsgeluk­kig

    Arjen Lucassen, het meesterbrein achter het wereldberoemde rockoperaproject Ayreon, kijkt met een positief gevoel terug op de vier zeer exclusieve concerten die hij afgelopen weekend in het Tilburgse poppodium 013 heeft gegeven. De Brabantse kluizenaar lokte 12.000 bezoekers uit ruim zestig landen naar Nederland, een unieke prestatie voor een Nederlandse muzikant. ,,Zelfs deze perfectionist is heel tevreden!”

In samenwerking met indebuurt Tilburg

Tilburg e.o.