Volledig scherm
PREMIUM
De fysieke winkel van We Love Musthaves die in 2018 sloot, waarna de webwinkel overbleef. © BD

Malafide Oisterwijkse webshop We Love Musthaves gaat door na klachtenregen: ‘Pas na aangifte geld terug’

OISTERWIJK - ,,We Love Musthaves zei dat ik mijn aangifte moest intrekken, anders zou ik mijn geld nooit terugkrijgen”, zegt Elisa Raats uit Herpt woensdagmiddag. Ze wachtte na een bestelling maanden op haar retourgeld van de populaire Oisterwijkse webshop en deed zoals vele woedende klanten uiteindelijk aangifte. Na een eerdere publicatie in het Brabants Dagblad over wantoestanden, kreeg de webshop toch even een webwinkelkeurmerk, maar verloor die meteen na een klachtenregen. Wat is er aan de hand met de webwinkel van honderdduizend volgers?

In het afgelopen jaar heeft Welovemusthaves.com het niet makkelijk gehad. In februari stond een betrouwbaarheidslogo van WebwinkelKeur groot op de website afgebeeld, dat na een maand opeens verdween. Een woordvoerder van het keurmerk zegt in een reactie dat er ‘serieuze klachten van klanten waren binnengekomen’. ,,De eigenaresse van de webshop vertelde ons zó populair te zijn geworden, dat het problemen gaf bij levering van hun producten.”

In samenwerking met indebuurt Tilburg

Tilburg e.o.