Volledig scherm
Ondernemer Alice van den Broek (camping Hartje Groen/de Boshut) spreekt collega's toe in een Facebookfilmpje. © M

Ondernemers gaan bomen over het merk 'de Maashorst'

UDEN - Hoe het merk ‘de Maashorst’ in het voordeel van bedrijven laten werken? Daar draait de netwerkbijeenkomst AndersOmdernemen om op 23 oktober.

Ondernemers uit de regio zijn welkom bij de derde aflevering van dit event, een initiatief van ElkeDagBij uit Uden. Het beoogt ondernemers uit te dagen tot het nemen van initiatieven, kansen te benutten, creatief te denken en het netwerk uit te breiden.

Dat gebeurt middels inspirerende verhalen van de sprekers Jos Burgers (marketingdeskundige), Alice van den Broek (Hartje Groen) en Maarten van Kempen (Teugel Resort) en door interactieve sessies. Dagvoorzitter is Nico Verheijden van het bureau David raakt uit Uden.

Bezoekers gaan naar huis met 'praktische handvatten'' om de meerwaarde van het merk de Maashorst aan hun ondernemingen te koppelen. Het event is op dinsdag 23 oktober van 16.00 tot 21.00 uur bij Jack Derks Bedrijfswagens in Uden.