Volledig scherm
Drukte in het centrum van Drunen. © Beeld Werkt

Logo en slogan moeten het centrum van Drunen meer op de kaart zetten

DRUNEN - De ondernemers in het centrum van Drunen moeten meer gezamenlijk samen optrekken. Dat is belangrijk om mensen van buiten Drunen naar het dorp te trekken. Om die reden gaan de ondernemers werken met een gezamenlijk logo en me een gezamenlijke slogan. De laatste kan wel door elke ondernemer afzonderlijk aangepast worden.

Volgens Birgit Plantema, interim voorzitter van Stichting Kernmanagement Drunen blijkt het centrum van Drunen niet alleen mensen uit Drunen zelf te trekken, maar ook klanten uit een straal van zo'n vijf tot tien kilometer om Drunen heen. Juist om die laatste groep te (blijven) trekken, is het belangrijk om samen te werken. 

Stichting Kernmanagement hoopt dat de winkeliers het initiatief gaan omarmen en uitdragen. Op hun eigen website, briefpapier, via social media en advertentiecampagnes. De ondernemers zelf weten al wat de slogan wordt. Zondag krijgt ook het grote publiek dat te zien, tijdens het evenement Drunen Bruist. De onthulling is om 13.00 uur, door wethouder Hanne van Aart van de gemeente Heusden.

  1. Veiligheidsregio peilt mening over NL-Alert na brand Waalwijk

    Veilig­heids­re­gio peilt mening over NL-Alert na brand Waalwijk

    WAALWIJK - Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant houdt op internet een enquête over de ervaringen met het NL-Alert tijdens de brand bij afvalverwerkingsbedrijf Maton in Waalwijk. De brandende berg bouwafval zorgde voor veel rook, die richting Waalwijk trok. Er ging maandagavond twee keer een oproep uit om ramen en deuren gesloten te houden, maar niet iedereen kreeg de berichten op z'n mobiel binnen, zo bleek uit de vele reacties.