Imago arbeidsmigranten klopt niet: Lukasz, Claudia en Aleksandra balen van slechte beeldvorming

buffelen in onze bvZe zijn ‘eng’, maken ‘altijd’ herrie en lopen nogal eens dronken op straat. Dat beeld heeft een deel van de samenleving nog steeds van arbeidsmigranten, merkt René van Lint. Op zijn kwekerij in Boskoop heeft hij er het hele jaar door wel zo’n 50 tot 100 rondlopen, merendeels uitzendkrachten.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.